Nezařazené

Jaroslav Krákora

V politice jde o zdraví

V politice jde skutečně o zdraví. Že jde o zdraví politikům, to může být občanovi vcelku jedno, to je problém těch politiků. Ať se třeba ublablablabolí nebo upijí až ke smutnému konci. Ostatně – to je jejich vlastní rozhodnutí.

18.10.2017 v 8:01 | Karma článku: 9.17 | Přečteno: 148 | Diskuse

Jaroslav Krákora

Vylidnění

Podle posledních dostupných údajů od statistiků poklesl počet obyvatel Ústeckého kraje na 820 725 lidí. Za pouhých sedm let došlo ke snížení o více než 15 tisíc. Že to není moc? Je. Je to bezmála jedna Kadaň. Nebo Louny.

10.10.2017 v 7:39 | Karma článku: 12.43 | Přečteno: 219 | Diskuse

Jaroslav Krákora

Tloušťka v časech terorismu a katastrof

Když jsem začínal s lékařskou praxí, byla cukrovka u mých dětských pacientů něco naprosto výjimečného. Vyskytovala se podobně zřídka, jako v červnu banány v obchodech. Končily sedmdesáté roky.

29.9.2017 v 11:14 | Karma článku: 23.61 | Přečteno: 637 | Diskuse

Jaroslav Krákora

Nulová tolerance není rasismus

Sociální demokracie prý hnědne, říká Petr Honzejk v Hospodářských novinách a mluví o „nahnědlých lístcích na oranžové růži“. Opírá se o nešťastný post Karla Novotného o medúzách a Romech. Pohled komentátora je však zjednodušený.

22.9.2017 v 10:07 | Karma článku: 30.24 | Přečteno: 717 | Diskuse

Jaroslav Krákora

Nesnesitelná tíže exekucí

Nejsem ekonom, jsem lékař. Dětský lékař. Ale to mi snad nebrání vyjádřit se k něčemu, co znám ze své chomutovské ordinace a od místních obyvatel velmi důvěrně. K přívalu exekucí, které dusí přes 800 tisíc obyvatel této země.

11.9.2017 v 8:11 | Karma článku: 31.14 | Přečteno: 2608 | Diskuse

Jaroslav Krákora

Zdraví něco stojí a na severu se šetří

Ústecký kraj potřebuje miliardy korun. Nejen na investice do takových provozů, které přinesou zaměstnancům lepší platy. Ještě důležitější jsou nové peníze do zdraví obyvatel našeho regionu.

5.9.2017 v 8:08 | Karma článku: 12.28 | Přečteno: 501 | Diskuse

Jaroslav Krákora

Pro samé ohledy nezapomínejme na zdraví

Jsem jeden z té drtivé většiny dětských lékařů, kteří jsou jednoznačně pro plné očkování. Naprosto jednoznačně. Mám k tomu ze své několik desetiletí dlouhé praxe mnoho důvodů.

30.8.2017 v 8:00 | Karma článku: 16.84 | Přečteno: 540 | Diskuse
Počet článků 7 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 767

Narozen v roce 1955. Vystudoval jsem lékařství se specializací na pediatrii na Universitě Karlově v Praze. Pracoval jsem jako dětský praktický lékař a také v nemocnicích na dětských odděleních. Od konce studií žiji v Chomutově. Vedle provozování praxe jsem také poslancem za ČSSD.